Strażnicy Galaktyki 3 cały film online

Strażnicy Galaktyki Vol. 3 (2023) • Cały Film • Gdzie obejrzeć?

8.1 (1089 ocen)
2h 30min

Zespół nieszczęśników na czele z Peterem Quillem (Chris Pratt) osiadają na Knowhere. Ten wciąż odczuwa stratę Gamory (Zoe Saldana), jednak życie wszystkich zostanie wkrótce zakłócone przez echa burzliwej przeszłości szopa Rocketa. Muszą wyruszyć na niebezpieczną misję, aby uratować jego życie. Jej wynik może doprowadzić…

Ładowanie playera

Obejrzyj zwiastun i otrzymaj dostęp do legalnych źródeł oglądania całych filmów online po szybkiej rejestracji.

Obsada

Nebula

Pom Klementieff jako Mantis

Pom Klementieff

Mantis

Vin Diesel jako Groot (voice)

Vin Diesel

Groot (voice)

Bradley Cooper jako Rocket (voice)

Bradley Cooper

Rocket (voice)

Sean Gunn jako Kraglin / Young Rocket (voice)

Sean Gunn

Kraglin / Young Rocket (voice)

Oficjalny zwiastun

Ładujemy zwiastun...

Strażnicy Galaktyki Vol. 3 cały film: Przygoda przez kosmiczne niebezpieczeństwa

W roku 2023, zespół nieszczęśników, znany jako Strażnicy Galaktyki, na czele z Peterem Quillem, znaleźli schronienie na Knowhere. Nawet po upływie czasu, Peter wciąż odczuwa ból po stracie Gamory. Jednak sielanka zostaje przerwana, gdy tajemnicza przeszłość Rocketa wyrzuca porządek ich życia. Teraz muszą stanąć do ostatecznego wyzwania, które zagraża nie tylko wojnie galaktycznej, ale także samemu istnieniu Strażników Galaktyki.

Heroiczna misja ratunkowa

Strażnicy Galaktyki Vol. 3 przenoszą widzów w jeszcze większą przygodę niż poprzednie części. Tym razem ich misja polega na ratowaniu życia Rocketa, który znalazł się w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Postacie, takie jak Peter Quill, Gamora, Drax czy Groot, muszą połączyć swoje siły i odważyć się na niebezpieczną wyprawę w nieznane, by przekroczyć granice swojej odwagi i poświęcenia dla ukochanego towarzysza. Czy będą w stanie pokonać własne demony, aby zakończyć tę heroiczną misję?

Burzliwa przeszłość odkrywana

W trzeciej części serii "Strażnicy Galaktyki", dowiadujemy się więcej o tajemniczej i burzliwej przeszłości szopa Rocketa. Przeszłość, która go ciągle prześladuje, wyrasta na pierwszy plan, a tajemnicze echa zmuszają go do skonfrontowania się z niebezpiecznymi przeciwnikami oraz własnymi demonami. Wielowymiarowy charakter Rocketa zostaje ujawniony, podczas gdy jego przyjaciele z drużyny starają się wspierać go w tym niezwykle trudnym czasie.

Niebezpieczna podróż przez kosmos

Napięcie rośnie w trzeciej części Strażników Galaktyki, gdy zespół wyrusza na niebezpieczną podróż przez kosmos. Ich celem jest ocalenie życia Rocketa, który zagrożony jest śmiertelnie. Podczas tej niebezpiecznej misji, Strażnicy muszą pokonać kosmiczne niebezpieczeństwa, mierzyć się z nieprzyjaznymi planetami i stawić czoła potężnym przeciwnikom. Czas jest ich największym wrogiem, a każda sekunda ma kluczowe znaczenie dla wyniku tej wyjątkowej i pełnej adrenaliny podróży.

Wielowymiarowa rozrywka dla fanów SF

Trzecia część Strażników Galaktyki to pełna akcji, niesamowitego klimatu science fiction i intensywnych emocji filmowa podróż. Reżyser James Gunn znowu udowadnia swoje mistrzostwo tworzenia barwnych andzielnych światów, w których bohaterowie porywają swoją autentyczną charyzmą. Dzięki genialnej obsadzie, takiej jak Chris Pratt czy Zoe Saldana, film ożywa i przyciąga widzów, oferując niesamowitą rozrywkę na najwyższym poziomie.

Niezwykły finał sagi

Trzecia część Strażników Galaktyki obiecuje być spektakularnym finałem sagi, który przyniesie emocje, zwroty akcji i przywiązanie do postaci na nową, wyższą skalę. Są to ostatnie chwile, w których będziemy mogli cieszyć się przygodami tych niezwykłych bohaterów, dlatego warto być gotowym na wielką emocjonalną jazdę. Strażnicy Galaktyki Vol. 3 będzie filmem, który na długo pozostanie w pamięci fanów i zostanie doceniony przez nowych widzów.

Oceń film